Vi har nå lansert integrasjon mot Brønnøysundregistrene. Dette er en del av dagens løsning og krever ingen oppgradering av moduler eller lignende.
Alle Norske virksomheter skal være registrert i Brønnøysundregistrene, og med den nyeste oppdateringen vil Systima automatisk holde all informasjon om disse selskapene oppdatert.
Automatisk oppdatering av kunder og leverandører
Med den nye oppdateringen vil Systima automatisk oppdatere alle kundene og leverandørene dine. Dersom en kunde eller leverandør endrer navn, adresse, postnummer eller poststed, vil Systima automatisk oppdatere denne informasjonen i systemet.
Advarsel dersom et selskap skal slettes, legges ned eller slås konkurs
Dersom en Norsk virksomhet er registrert slettet, virksomheten starter en avviklingsprosess, slås konkurs eller lignende vil Systima hente ut denne informasjonen. Vi vil da informere brukerne om dette på eksempel kundekortet og i fakturaoversikten. På denne måten kan du holde deg oppdatert dersom et er noen flaggede meldinger.
Når du lager ny faktura til en kunde med flagget melding vil du få en advarsel.