ELINN

Ved aktivering vil iizy ta kontakt innen spesifisert tid for å sette opp og aktivere integrasjonen. Denne integrasjonen passer for alle som bruker Elinn som fagsystem og som ønsker en automatisk overføring av fakturaer til regnskapssystemet sitt.

Generell informasjon om integrasjonsleverandøren

ELinn har solid posisjon som Norges fremste skybaserte bransjeløsning for elektrikere. Gjennom sitt avanserte ordresystem effektiviserer de hele prosessen, fra ordrebehandling til datafangst av timer, materiell, fdv og dokumentasjon. Det moderne, intuitive og brukervennlige grensesnittet gir installatører, saksbehandlere og montører full kontroll over alle ordrer. Den fleksible tilnærmingen gjør det mulig å håndtere oppgaver enten fra kontoret ved bruk av hovedløsningen eller på farten gjennom den dedikerte feltløsningen ELinn Mobile. ELinn setter standarden for effektivitet og kontroll i elektrikerbransjen

Hvordan integrasjonen fungerer

Når elektrikeren oppretter en ordre i ELinn, blir den umiddelbart synkronisert med Systima Regnskap. Dette gjør det mulig å fakturere for jobben etter hvert som elektrikeren legger inn informasjon om brukte timer og materiell via mobil eller nettbrett. En praktisk funksjon her er muligheten til å delfakturere en ordre. Hvis det ikke allerede finnes en åpen ordre i Systima Regnskap, oppretter integrasjonen automatisk en ny ordre. Dette effektiviserer faktureringsprosessen og sikrer at all nødvendig informasjon blir riktig overført mellom ELinn og Systima Regnskap.

Hvordan sette opp integrasjonen

Du aktiverer integrasjonen når du er logget inn i Systima under integrasjoner. Når integrasjonen er aktivert vil du bli kontaktet for å hjelpe å sette opp integrasjonen så all data blir overført riktig. Du blir som oftest kontaktet innen et par arbeidsdager.

ELINN

Leverandør:

iizy

Faktura kommer fra:

Elinn

Link til integrasjonen