PCK

Ved aktivering vil iizy ta kontakt innen spesifisert tid for å sette opp og aktivere integrasjonen. iizy har to integrasjoner for PCK, overføring av regnskapsjournal og import av denne i Systima, og kundereskontro-oppdatering i PCK.

Generell informasjon om integrasjonsleverandøren

PCK er et norsk programvareselskap som har vært aktivt siden 2005, dedikert til utvikling og levering av butikkdataløsningen PCKasse. Gjennom samarbeid med forhandlere har selskapet distribuert denne løsningen til det norske markedet.

PCKasse er en omfattende kasseløsning som inneholder fullstendig styring av lager og logistikk, integrert nettbutikk og muligheten for selvbetjent kasse og takeaway. Samt er PCKasse en brukervennlig kasseløsning som gir god økonomi- og ledelseskontroll. Dette systemet gir små og mellomstore bedrifter tilgang til en helhetlig handelsplattform gjennom PCKasse. Med funksjoner som lagerstyring, logistikkadministrasjon, nettbutikkintegrasjon og selvbetjent kasse og takeaway-alternativer, tilbyr PCKasse en komplett løsning for alle handelsbehov.


I PCKasse har ansatte tilgang til all informasjon uavhengig av geografisk plassering. Denne tilgjengeligheten gir en fleksibilitet som er essensiell for moderne arbeidsmiljøer, da det muliggjør sømløs samhandling og effektivitet på tvers av ulike steder

I tillegg til å tilby denne imponerende funksjonaliteten, gir PCKasse også brukerne muligheten til å opprette en WooCommerce-nettbutikk. Denne nettbutikkløsningen kommer komplett med en rekke tilknyttede tjenester som ytterligere styrker virksomhetens digitale tilstedeværelse. Tjenester som Mailchimp, GDPR-samsvar, Facebook Pixel og Messenger. Dette gir virksomheten muligheten til å være tilstede der kundene er - på mobiltelefonene deres. Samlet sett gir PCKasse en helhetlig løsning for både intern informasjonsdeling og digital forretningsutvikling.

Samlet sett gir PCKasse ikke bare en omfattende plattform for intern informasjonsdeling, men utvider også virksomhetens rekkevidde ved å tilby en helhetlig løsning for nettbutikk med nødvendige tilknyttede tjenester. Dette positionerer virksomheten for suksess i den stadig mer digitaliserte forretningsverdenen ved å tilpasse seg moderne arbeidspraksiser og forbrukertrender.

Hvordan integrasjonen fungerer

  1. Fakturaer i PCK som har en tilsvarende åpen post i regnskapssystemet settes som ubetalt.

    • Hvis det er ulik saldo mellom regnskapssystemet og PCK, blir det registrert en delbetaling i PCK. Samtidig merkes PCK-fakturaen som delbetalt

  2. Fakturaer i PCK som ikke har en tilsvarende åpen post i regnskapssystemet settes som betalt.

  3. Registreringer i Systima Regnskap som ikke har en tilhørende faktura i PCK (enten fordi fakturanummeret ikke er tilgjengelig der, eller fordi det for eksempel ikke eksisterer et fakturanummer) vises i rapporten. Disse registreringene påvirker ikke de oppdateringene vi utfører i PCK.

Hvordan sette opp integrasjonen

Du aktiverer integrasjonen når du er logget inn i Systima under integrasjoner. Når integrasjonen er aktivert vil du bli kontaktet for å hjelpe å sette opp integrasjonen så all data blir overført riktig. Du blir som oftest kontaktet innen et par arbeidsdager.

PCK

Leverandør:

iizy

Faktura kommer fra:

iizy

Link til integrasjonen