Vision point

Ved aktivering vil iizy ta kontakt innen spesifisert tid for å sette opp og aktivere integrasjonen. Integrasjonen henter fakturaer, inkludert kundeinformasjon, fra JobOffice og leverer automatisk til regnskapssystemet ditt. Den kan også benyttes for å sende fakturaene til fakturaoppfølging, inkasso eller factoring.

Generell informasjon om integrasjonsleverandøren

Vision Point tror på å revolusjonere måten kassasystemer skapes på, med fokus på å gjøre hverdagen enklere for de ansatte i stedet for å komplisere den. Deres tilnærming genererer ikke bare positive resultater for brukervennligheten, men også for bunnlinjen. Som den dedikerte kassaleverandøren er Vision Point by Elfo stolte av å tilby omfattende POS-løsninger, skreddersydd for både enkeltstående butikker og større kjeder.

Siden starten i 1990 har Vision Point bidratt til å forbedre kundeopplevelsene over hele Skandinavia, fra lokale nærbutikker til travelheten på flyplasser og passasjerskip. I tråd med deres tro på dyp kunnskap, åpen dialog og rask utvikling, mener Vision Point at dette er nøkkelen til deres suksess.

VisionPoint, butikkens egen webportal, er designet for å håndtere alle digitale oppgaver. Den gir muligheten til å tilpasse seg etter individuelle behov, med et utvalg av funksjoner som kan skreddersys for å imøtekomme spesifikke krav. Visionpoint er en allsidig butikkløsning som brukes i ulike bransjer, fra byggevarehandel til kafeer, og passer for alt fra små kafeer til store kjøpesenterbutikker. Systemet inkluderer funksjoner som lagerstyring, innkjøp, reskontro og avansert ordrehåndtering. Med fokus på helhetlig butikkadministrasjon gir Visionpoint bedrifter muligheten til å effektivt overvåke varelager, optimalisere innkjøpsprosesser, håndtere økonomiske transaksjoner og håndtere komplekse ordreprosesser. Dette gjør systemet attraktivt for ulike bedrifter og butikkskalaer, og det bidrar til å øke effektiviteten og suksessen til virksomheten

Med Vision Point får du ikke bare et kassasystem, men en helhetlig løsning som forenkler arbeidsdagen for de ansatte og forbedrer kundeopplevelsen. Deres fokus på innovasjon og tilpasningsdyktighet gjør dem til en pålitelig partner for butikker og kjeder som ønsker å omdefinere sin tilnærming til kassepunktet.

Hvordan integrasjonen fungerer

Integrasjonen automatiserer overføringen av regnskapsjournaler fra Vision Point til Systima Regnskap. Den oppretter eller oppdaterer også kundeprofiler samtidig. Dersom det benyttes KID ved fakturering, blir denne informasjonen også inkludert i fakturaopplysningene.

Hvordan sette opp integrasjonen

Integrasjonen aktiveres ved å logge inn på Systima og gå til integrasjonsseksjonen. Når integrasjonen er aktivert, vil du bli kontaktet for å bistå med konfigureringen, sikre at all data overføres korrekt og sikkert. Normalt sett kan du forvente å bli kontaktet innen et par arbeidsdager etter aktivering.

Vision point

Leverandør:

iizy

Faktura kommer fra:

iizy

Link til integrasjonen