Generell informasjon om integrasjonsleverandøren
Med Drifti hever du arbeidshverdagen til uante høyder!
Bytt til markedets mest brukervennlige fagsystem og opplev en revolusjon i effektivitet og brukervennlighet. Drifti er skreddersydd for å forbedre din totale arbeidsytelse, enten du opererer fra kontoret eller er ute i felten. Med sin brukervennlige tilnærming gir plattformen deg ikke bare enkel tilgang, men også en oversiktlig opplevelse som effektiviserer arbeidsflyten din. Drifti er som en frisk pust med sitt enkle, intuitive og kostnadseffektive tilbud, og er en nøkkelen til suksess for flere håndverkere. Nå har Drifti ambisiøse mål. De streber etter å bli den ubestridte lederen innen digitale fagsystemer i bygg- og anleggsbransjen. Deres fokus på å være en uvurderlig partner for små og mellomstore bedrifter vitner om deres ønske om å støtte vekst og suksess i en stadig konkurransedyktig bransje. Drifti har gått fra et prosjekt til å være selve drivkraften for endring i VVS-verdenen. Drifti har en ambisiøs visjon om å revolusjonere håndverkerbransjen på verdensbasis. Ved å tilby håndverkere den mest nyskapende, brukervennlige og kvalitetsfokuserte digitale plattformen, ønsker Drifti å gi dem verktøyene de trenger for å lykkes i det moderne markedet. Deres tro på å etablere sterke partnerskap og sette standarden for fremtidens teknologi for håndverkere viser til deres dedikasjon til bransjens vekst og utvikling.
Ambisjonen om å sette standarden for teknologi for fremtidens håndverkere er en klar markering av Driftis mål om å være ledende innen innovasjon. De ønsker ikke bare å følge utviklingen, men å baner vei for nye og bedre løsninger. Dette krever ikke bare teknologisk ekspertise, men også en forståelse for bransjens behov og utfordringer. Samlet sett reflekterer Drifti's visjon ikke bare en forpliktelse overfor deres egne mål, men også en dyp respekt for håndverkerbransjen som helhet.
Hvordan integrasjonen fungerer
Automatisk innhenting av fakturaer fra Drifti og sømløs levering til Systima Regnskap er en integrert tjeneste vi tilby.
Hvordan sette opp integrasjonen
Du aktiverer integrasjonen når du er logget inn i Systima under integrasjoner. Når integrasjonen er aktivert vil du bli kontaktet for å hjelpe å sette opp integrasjonen så all data blir overført riktig. Du blir som oftest kontaktet innen et par arbeidsdager.