Generell informasjon om integrasjonsleverandøren
Cordel er det skreddersydde fagsystemet som omfavner mangfoldet i bedriftsstørrelser, enten du driver en liten oppstart, en mellomstor virksomhet eller en etablert bedrift. Dette avanserte verktøyet er designet for å skape en smidig og optimal arbeidshverdag, med skreddersydde løsninger som sørger for økt effektivitet og maksimal lønnsomhet.
Hvordan integrasjonen fungerer
Integrasjonen vår gjør faktura håndtering til en lek! Den skanner automatisk gjennom fakturaer og kreditnotaer fra Cordel, og sørger for en sømløs levering til mottakeren. Du trenger ikke bekymre deg for å miste viktig informasjon, fordi vi tar med oss alt det essensielle: fakturalinjer, KID, forfallsdato, kundeinformasjon og til og med prosjektnummer. På denne måten sørger integrasjonen for at virksomhetens regnskap alltid er oppdatert, og den tar seg av det administrative arbeidet med presisjon og effektivitet. Resultatet? Et oppdatert regnskapssystem som følger med i sanntid. Enklere blir det ikke!
Hvordan sette opp integrasjonen
Du aktiverer integrasjonen når du er logget inn i Systima under integrasjoner. Når integrasjonen er aktivert vil du bli kontaktet for å hjelpe å sette opp integrasjonen så all data blir overført riktig. Du blir som oftest kontaktet innen et par arbeidsdager.