Generell informasjon om integrasjonsleverandøren
Onix tilbyr en helhetlig løsning for håndtering av utstyr ved å integrere alle aspekter i én plattform. Kjernen i denne løsningen er Onix Work, som fungerer som det sentrale systemet der all informasjon om utstyret lagres og er tilgjengelig. Denne plattformen skaper verdi langs hele verdikjeden for løfteutstyr. Samt optimaliser Onix Worker arbeidsprosesser ved at man får strukturert tilgang til relevant informasjon, øk produktiviteten, og reduser risikoen for feil. Samtidig integrerer Onix Worker avanserte sikkerhetsfunksjoner.
Onix Work gjør det enklere å etterleve forskrifter og ivareta sikkerhet: Tidligere ble dokumentasjon om utstyr overført til ulike proprietære systemer eller fysiske papirer. Nå har denne dokumentasjonen fått et intuitivt digitalt hjem, tilgjengelig for alle interessenter når som helst og ved behov.
I stedet for å benytte seg av en kombinasjon av papirdokumenter og flere proprietære systemer for å administrere dokumentasjonen for utstyret, samles all informasjon om utstyret i en enkelt database. Leverandører fyller ut dokumentasjon om utstyret og bestillinger ved hjelp av Onix Tag. Eierne administrerer utstyret ved bruk av Onix Work, Onix Worker og Onix Tool Store, mens inspektører anvender Onix Inspect for å utføre grundige kontroller av utstyret.
Onix Worker legger til rette for en smidig kommunikasjon og samarbeid mellom ansatte, ledere og andre teammedlemmer. Gjennom denne applikasjonen blir det enklere for teamet å koordinere oppgaver, dele nødvendig informasjon og styrke samarbeidet, noe som fører til økt produktivitet og effektivitet i arbeidsmiljøet
Konseptet er enkelt og effektivt: Én enhet, én samling av dokumenter, gjennom hele levetiden til utstyret. Onix Worker ønsker å gjøre din arbeidsdag lettere ved å tilby en enkel tilgang til informasjon om utstyr.
Hvordan integrasjonen fungerer
Ordre, ordredetaljer og kundeinformasjon hentes automatisk fra ditt økonomisystem og importeres smidig inn i Onix, inkludert detaljer som kundeopplysninger og varelinjer. Om ønskelig kan vi også opprette produktene direkte i Onix ved overføringen av ordrene.
Hvordan sette opp integrasjonen
Du aktiverer integrasjonen når du er logget inn i Systima under integrasjoner. Når integrasjonen er aktivert vil du bli kontaktet for å hjelpe å sette opp integrasjonen så all data blir overført riktig. Du blir som oftest kontaktet innen et par arbeidsdager.