Generell informasjon om integrasjonsleverandøren
ProMeister Business System (PBS) er en helhetlig løsning som tar seg av alle aspekter ved verkstedets administrasjon, inkludert tilbud, bestillinger, kundekontakt, fakturering og regnskap. Ved å benytte seg av ProMeister kan verksteder maksimere sin effektivitet ikke bare i dag, men også i morgen og i fremtiden. ProMeister forplikter seg til å støtte verksteder gjennom kompetanseutvikling, digitale tjenester, kundeservice og et bredt utvalg av produkter.
Med ekspertise innen bilteknologi og omfattende kunnskap om den nyeste teknologien, tilbyr ProMeister det største utvalget av kurs innen bilteknologi i Norden. De gir også tilgang til over 10 000 reservedeler, forbruksvarer, utstyr og verktøy til bilverksteder, og skiller seg ut ved å tilby en imponerende 5 års garanti på sitt sortiment, mens industristandarden er på 3 år.
ProMeister presenterer sitt forretningssystem, PBS, som er basert på Microsoft Dynamics 365 Business Central. Dette webbaserte systemet er tilgjengelig uansett hvor du er, forutsatt at du har tilgang til internett. PBS har moderne grensesnitt, er brukervennlig, inkluderer funksjoner som planlegging, stempling, webshop, SMS og e-post, samt et komplett regnskapssystem. Med den mest omfattende tekniske støtten når det gjelder kompetanse, antall saker håndtert og antall personer som håndterer sakene, gir PBS en solid plattform for verksteder som ønsker å optimalisere sin drift
ProMeister er en sammensveiset gruppe med lang erfaring innen bil- og mobilitetsbransjen, forretnings- og bookingsystemer, kundeservice og oppfølging av bileiere. Som en del av Mekonomen-konsernet samarbeider de tett med verkstedskunder, både internt og eksternt, for å styrke bransjen. Teamet jobber i tråd med kjerneverdiene proaktivitet, innovasjon og hjelpsomhet, som veileder deres samarbeid og kundetilnærming
Hvordan integrasjonen fungerer
ntegrasjonen konfigureres for å automatisk hente fakturaer fra PBS og bokføre dem direkte i ditt regnskapssystem. Vanligvis skjer denne overføringen en gang daglig i henhold til avtale med din regnskapsfører. Ved å benytte seg av denne integrasjonen automatiseres en tidligere manuell prosess, noe som resulterer i redusert manuelt arbeid, besparelser av tid, og unngåelse av potensielle feil
Hvordan sette opp integrasjonen
Du aktiverer integrasjonen når du er logget inn i Systima under integrasjoner. Når integrasjonen er aktivert vil du bli kontaktet for å hjelpe å sette opp integrasjonen så all data blir overført riktig. Du blir som oftest kontaktet innen et par arbeidsdager.