Generell informasjon om integrasjonsleverandøren
Nets Easy er Nordens ledende betalingsleverandør. Med Nets Easy kan du optimaliser suksessen til din nettbutikk ved å forenkle betalingsprosessen.
Norden har vært i front når det gjelder utviklingen av digitale betalinger og tilhørende tjenester, og regionen står i dag som den mest digitaliserte i Europa. Nets har spilt en nøkkelrolle i denne utviklingen gjennom sitt engasjement for innovasjon, stabilitet og sikkerhet.
Årlig håndterer vi milliarder av transaksjoner og rangerer blant de beste betalingsprosessorene i Europa. Vårt fokus er å gjøre det enda enklere og mer intuitivt for våre kunder å administrere digitale betalinger og relaterte tjenester.
NetsEasy gir deg muligheten til å tilby dine kunder en rask og enkel betalingsløsning for deres ordrer. Aksepter betalinger smidig med Visa, Visa Dankort, Mastercard, Vipps, og til og med faktura/delbetaling. For gjentakende kunder forenkler vi betalingsprosessen ytterligere ved å tilby muligheten for én-klikk-betaling, dersom de velger å lagre sine betalingsdetaljer. Med NetsEasy blir håndteringen av betalinger en effektiv og brukervennlig opplevelse for både deg og dine kunder
Vår ambisjon er å transformere en kompleks virkelighet til enkle, intuitive og kundeorienterte løsninger, og dermed sikre at vi forblir en pålitelig aktør innen betalingsindustrien. Gjennom vårt kontinuerlige arbeid med innovasjon og oppmerksomhet på sikkerhet, ønsker vi å forme fremtiden for digitale betalinger i Norden og bidra til å gjøre hele opplevelsen for kundene våre så problemfri som mulig.
Hvordan integrasjonen fungerer
Vår integrasjon automatiserer prosessen med å hente inn oppgjørsrapportene fra Nets Easy, og dette sørger for at regnskapet ditt oppdateres daglig. Transaksjonene som blir bokført inkluderer innbetalinger fra kunder, kostnadsføring av gebyrer fra Nets Easy, og beløp som Nets Easy overfører til bedriftens bankkonto. Valget av regnskapskontoer vil bli nøye avtalt mellom oss, for å sikre at regnskapet reflekterer nøyaktig hvordan virksomheten din håndterer disse transaksjonene. Dette samarbeidet vil inkludere deg og din regnskapsfører, slik at vi kan tilpasse integrasjonen til dine spesifikke behov og preferanser.
Hvordan sette opp integrasjonen
Du aktiverer integrasjonen når du er logget inn i Systima under integrasjoner. Når integrasjonen er aktivert vil du bli kontaktet for å hjelpe å sette opp integrasjonen så all data blir overført riktig. Du blir som oftest kontaktet innen et par arbeidsdager.